Перелік документів для врегулювання страхової події

НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ І ПОДАЛЬШОЇ ВИПЛАТИ СТРАХОВОГО ВІДШКОДУВАННЯ:
Заява на виплату майно

Заява повідомлення про подію майно

Перелік документів майно

Увага! Документи що не містять контактних телефонів, адреси, підпису, або з незаповненими полями до розгляду не приймаються і не реєструються!

З метою об’єктивного встановлення обставин пригоди, АТ «УОСК» пропонує надіслати на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. фотографії з місця події (пошкодженого майна), в темі листа просимо вказати номер Договору страхування.

Довідки за телефоном: (044) 453-17-16

Пам’ятка Страхувальнику

При настанні події з застрахованим майном або у разі нанесення шкоди майну, життю та здоров'ю третіх осіб необхідно:

1. Негайно, але не пізніше 2-х днів (без врахування вихідних та святкових днів) заявити про це у відповідні державні органи (органи внутрішніх справ, державну пожежну охорону, органи державної аварійної служби, органи водопостачальних мереж, органи житлово-комунального господарства тощо) за телефонами 101, 102, 103, 104.

2. Негайно, але не пізніше 2-х днів (без врахування вихідних та святкових днів з моменту настання страхового випадку), повідомити Страховика за телефоном (044)453-17-16 про факт настання страхового випадку та характер збитків.

3. До прибуття представників компетентних органів не змінювати картину події, за винятком дій з рятування людей, майна або запобігання надзвичайним ситуаціям.

4. Чітко дотримуватися рекомендацій, наданих представником Страховика.

5. Сфотографувати місце події та пошкоджене майно.

6. Не позбавлятись пошкодженого майна без погодження із представником страхової компанії.

7. Не відновлювати пошкоджене майно без погодження із представником страхової компанії.

8. Надати заяву про настання події, що має ознаки страхового випадку. ланк заяви розміщено на сайті АТ «УОСК» www.uosk.ua у розділі «Страхова подія».

До заяви про настання події додаються наступні документи:

- копія паспорту та ідентифікаційного коду Страхувальника;

- копії документів, які підтверджують права власності на майно та його вартості;

- копія заяви в органи Міністерства внутрішніх справ України з підтвердженням факту її прийому цим органом (при протиправних діях третіх осіб);

- документи (довідки) від компетентних органів щодо факту та причин настання страхового випадку (факт, місце, час, можливі причини, інші суттєві обставини настання страхового випадку та обсяг завданих збитків);

- перелік знищеного, пошкодженого чи втраченого майна;

-копію офіційного документа, що підтверджує розмір майнових претензій та узгодження розміру цих претензій між Страхувальником та третьою особою якій завдано збитки (довідка компетентного органу про нанесені збитки внаслідок пошкодження майна, документи, що підтверджують витрати на відновлення або заміну пошкодженого або втраченого майна третіх осіб, довідка медичної установи про тимчасову або постійну непрацездатність, свідоцтво про смерть тощо);

- документи, що обґрунтовують розмір збитків.

Конкретний перелік документів, на підставі яких здійснюється виплата страхового відшкодування, визначається Страховиком при з’ясуванні причин та обставин страхового випадку.